E1119 0 Postad 24 Januari , 2023 (redigerade) Hej, någon som vet vad detta är för typ? Sägs vara Crescent 66 DC. Jag hittar INGA bilder på Google på likadan båt. Inombordare. Jag har inga fler bilder eller mer info i nuläget. Denna har fönster fram. Har ingen annan av det jag hittat på nätet. Redigerad 24 Januari , 2023 av E1119 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Boanjohan 590 Postad 24 Januari , 2023 1 timme sedan skrev E1119: Hej, någon som vet vad detta är för typ? Sägs vara Crescent 66 DC. Jag hittar INGA bilder på Google på likadan båt. Inombordare. Jag har inga fler bilder eller mer info i nuläget. Denna har fönster fram. Har ingen annan av det jag hittat på nätet. Hej! Om jag googlar Crescent 66 DC så tycker jag nog det dyker upp många träffar som är slående lika din båt. Sannolikt är dina fönster fram en efterkonstruktion. Det är inte helt ovanligt att folk satt in extra fönster på den typen av båt. Så jag tycker det är uppenbart en Crescent 66 DC🙂 Hittade denna tråd här på maringuiden: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 E1119 0 Postad 24 Januari , 2023 Ok, ja det låter rimligt. Spännande ! Tack! 🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hej,
någon som vet vad detta är för typ?
Sägs vara Crescent 66 DC.
Jag hittar INGA bilder på Google på likadan båt.
Inombordare.
Jag har inga fler bilder eller mer info i nuläget.
Denna har fönster fram.
Har ingen annan av det jag hittat på nätet.
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser