Kashew 2 Postad 20 Januari , 2023 Tjena, någon som har testat Biltemas Sjösättningsvagn för 999kr? Jag har en Crescent 42 på ca 4.20m x 1.75m och 150kg. Bryggan ligger ca 400m bort och att köra bil är inte ett option (smalare grusstig genom skogen). Lägger till en screenshot ifall produkten försvinner från sajten och ngn vill fråga om den i framtiden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 20 Januari , 2023 Jag hade en till min trimaran segeljolle. Jag sjösatte på sandstrand och då var hjulen för smala så jag ersatte med längre axeltappar och tvillingmontage. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Kashew 2 Postad 21 Januari , 2023 20 timmar sedan skrev pseudonym: Jag hade en till min trimaran segeljolle. Jag sjösatte på sandstrand och då var hjulen för smala så jag ersatte med längre axeltappar och tvillingmontage. Riktigt snyggt, förstår om den var för smal men tycker du att den var av kvalitet? Rädd att min båts 150kg ska knäcka den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 21 Januari , 2023 2 timmar sedan skrev Kashew: Riktigt snyggt, förstår om den var för smal men tycker du att den var av kvalitet? Rädd att min båts 150kg ska knäcka den. Min jolle vägde 92, men 150 klarar den nog av. Kolla hjulen bara. Men de går ju att byta mot bättre. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 22 Januari , 2023 (redigerade) Jula har 200:- rabatt på sin vagn just nu. Dock bara butiken i Hässleholm som har den kvar i lager.https://www.jula.se/catalog/fritid/bat/transport-och-forvaring/batkarror/sjosattningskarra-650385/ Redigerad 22 Januari , 2023 av pseudonym Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Kashew 2 Postad 22 Januari , 2023 2 timmar sedan skrev pseudonym: Jula har 200:- rabatt på sin vagn just nu. Dock bara butiken i Hässleholm som har den kvar i lager.https://www.jula.se/catalog/fritid/bat/transport-och-forvaring/batkarror/sjosattningskarra-650385/ Aa fan, ska kika Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjena, någon som har testat Biltemas Sjösättningsvagn för 999kr?
Jag har en Crescent 42 på ca 4.20m x 1.75m och 150kg.
Bryggan ligger ca 400m bort och att köra bil är inte ett option (smalare grusstig genom skogen).
Lägger till en screenshot ifall produkten försvinner från sajten och ngn vill fråga om den i framtiden.
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser