Comfort4 82 Postad 28 December , 2022 Hej på et nån som har koll på vart man hittar bra sjökort för Norges kust framförallt sydvästra delen //Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 718 Postad 28 December , 2022 Google tipsar om denna hemsida...: https://www.weilbach.com/sv/products/soekort/soekort-nationale/soekort-norge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ove-T 291 Postad 28 December , 2022 Det är inte lätt att svara på då vi inte vet om du vill ha papperssjökort, sjökort till en plotter och vilken eller sjökort till dator eller surfplatta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 30 December , 2022 2022-12-28 vid 21:25 skrev Ove-T: Det är inte lätt att svara på då vi inte vet om du vill ha papperssjökort, sjökort till en plotter och vilken eller sjökort till dator eller surfplatta. Nå dt är ju sant:) glömde skriva det, Min plotter har alla nödvändiga kort men tänker mest på lite backup kort i pappers format alltid bra att ha lite i reserv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MarkusF 53 Postad 30 December , 2022 Finns det annars någon motsvarighet till Eniro på sjön i Norge? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 581 Postad 30 December , 2022 Vanliga Eniro appen har sjökort över Norge! Eniro på Sjön verkar inte ha det. Och någon Norsk version av Eniro på Sjön känner jag inte till. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 56 Postad 10 Januari , 2023 har för mig att jag har pappersjökort någonstans..var befinner du dig i landet? vet dock inte årtal på dom. rätt gamla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 10 Januari , 2023 15 timmar sedan skrev Zaphir: har för mig att jag har pappersjökort någonstans..var befinner du dig i landet? vet dock inte årtal på dom. rätt gamla Hej jag är i Göteborgs området, är mest intresserad av vilka som kan vara bra att ha, om man gör en sådan tur, inte säkert den blir av Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ove-T 291 Postad 10 Januari , 2023 Hej Här är en länk till Norska sjökort. https://www.weilbach.com/sv/products/soekort/soesportskort/norway 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zaphir 56 Postad 15 Januari , 2023 2023-01-10 vid 20:07 skrev Comfort4: Hej jag är i Göteborgs området, är mest intresserad av vilka som kan vara bra att ha, om man gör en sådan tur, inte säkert den blir av jag bor själv i götborg så hojta till när det blir aktuellt så letar jag upp dom. är inte intresserad av att sälja för jag har fått dom av en trevlig seglare så dom skänker jag bort till någon seriös. känns som dålig karma att ta betalt då går jag på grund eller nåt 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser