Mackey 4 463 Postad 23 December , 2022 Nu har det vänt och snart är det sjösättning, så det är hög tid att önska alla en riktigt God Jul! Mackey 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruskpricken 214 Postad 23 December , 2022 Attans åsså... du hann före Mackey.... men jag får önska God Jul jag mä som vanligt. En Ruskig typ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dava 288 Postad 23 December , 2022 God jul! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 24 December , 2022 God Jul! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 605 Postad 24 December , 2022 (redigerade) God Jul ! Redigerad 24 December , 2022 av IngemarE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 497 Postad 24 December , 2022 Ja, härligt att vi går mot ljusare tider, i alla fall ljusmässigt. Det övriga får framtiden utvisa. God jul och förhoppningsvis ett Gott Nytt År Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 938 Postad 24 December , 2022 (redigerade) God jul och Gott nytt år på er alla medlemmar, som skrivits ovan nu går det åt rätt håll. Redigerad 24 December , 2022 av kossor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 785 Postad 24 December , 2022 Ja, God Jul. Nedräkningen har börjat, snart sjösättning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 152 Postad 24 December , 2022 God Jul, God Jul, från de Värmländska djupa skogarna. Snart kommer jag på besök... Men först ska jag skrämma barnen i bygden. 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 585 Postad 24 December , 2022 God Jul och Gott Nytt År! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 831 Postad 24 December , 2022 God Jul! Jag brukar börja med vårrustningen i mellandagarna. Men i år är jag redan igång. Reparation av motorn och båtspisen, samt en del andra småsaker. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wergis 144 Postad 31 December , 2022 Gott nytt på er, snart blir det åka igen. Blir nya solceller på taket i vår då solen börjar titta fram. // Mats W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser