Samuelcoster 0 Postad 30 Augusti , 2022 Har köpt en båt men har ingen aning vad det är för märke eller modell. Vet någon här. ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 31 Augusti , 2022 Det ser ut som en Marieholm Cit-cat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samuelcoster 0 Postad 31 Augusti , 2022 Du har nog rätt. Har Googlat och dom är väldigt lika. Va tror du om årsmodell typ 60 tal. Eller när gjordes den här modellen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 31 Augusti , 2022 (redigerade) Jag vet inte vilken årsmodell du har, men dom tillverkades under sextiotalet såvitt jag vet. Däremot ser inte din vindruta ut som dom brukar, och det brukar sitta ett beslag i fören där du istället har en knap. Bifogar en bild. Redigerad 31 Augusti , 2022 av No_jah Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samuelcoster 0 Postad 31 Augusti , 2022 1 timme sedan skrev No_jah: Jag vet inte vilken årsmodell du har, men dom tillverkades under sextiotalet såvitt jag vet. Däremot ser inte din vindruta ut som dom brukar, och det brukar sitta ett beslag i fören där du istället har en knap. Bifogar en bild. Okej, tror den har bytts ut nån gång sen den kom från fabriken. Men tack för infon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser