pesj 1 Postad 18 Augusti , 2022 Hej alla båtkunniga! Jag är ny här på forumet och har nyss köpt mig en Örnvik 640 weekend årsmodell -09. Jag fick till mig att det saknas dyna för att bädda vid babord sida. Min fråga är om någon vet hur jag kan införskaffa en sådan? Även om någon vet om det går att köpa mörkläggningsgardiner eller får man sy upp sånt själv? Jag får inte mkt svar när jag googlar så provar här:) Tack på förhand. Mvh Per Sjöström Hammarö Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FIATX19 158 Postad 18 Augusti , 2022 Vet inte om det finns färdigt att köpa till din båt men vill minnas att Idea finns i Karlstad och de skär till skum madrasser efter önskat mått. Vet inte om de klär dem dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pesj 1 Postad 18 Augusti , 2022 Tack för svar! Ja det är eventuellt den vägen jag får gå. Jag tycker ändå det borde finnas på något lager någonstans. //Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser