Boasten 3 Postad 15 Augusti , 2022 Tjena. har en gammal utombordare, vet ej årtal och finns heller ingen skylt som visar nån info. gissar på 70-tal. nån som vet om det går tag på elschema? det är elstart, motorn startar inte och innan jag börjar riva isär den så tänkte jag göra ett försök att få tag i ett elschema. eller kanske nån är duktig på felsökning och kan tipsa enkelt hur jag kan kolla vad som är fel. tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 976 Postad 15 Augusti , 2022 1 timme sedan skrev Boasten: Tjena. har en gammal utombordare, vet ej årtal och finns heller ingen skylt som visar nån info. gissar på 70-tal. nån som vet om det går tag på elschema? det är elstart, motorn startar inte och innan jag börjar riva isär den så tänkte jag göra ett försök att få tag i ett elschema. eller kanske nån är duktig på felsökning och kan tipsa enkelt hur jag kan kolla vad som är fel. tack på förhand. Exakt samma fråga under flera rubriker är inte bra!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser