nimbus800 0 Postad 4 Augusti , 2022 Hej! Jag har en fråga ang oljesmorda axeltätningar. Behövs dom luftas? Om så är fallet hittar jag inget sätt att lufta på. Skickar med en bild på min axeltätning. Tacksam för om någon kan hjälpa mej i denna fråga! //Bengt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 968 Postad 4 Augusti , 2022 1 timme sedan skrev nimbus800: Hej! Jag har en fråga ang oljesmorda axeltätningar. Behövs dom luftas? Om så är fallet hittar jag inget sätt att lufta på. Skickar med en bild på min axeltätning. Tacksam för om någon kan hjälpa mej i denna fråga! //Bengt Nej Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 539 Postad 4 Augusti , 2022 Behövs nog inte med din tätning. Det är i alla fall ingen som gör det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
zurdu 36 Postad 5 Augusti , 2022 (redigerade) Som sagt ingen luftningsmöjlighet. Ibland får man en luftblåsa då man fyller på olja men blåsan vandrar sakta uppåt har jag för mig. Jag fyllde ofta olja i min Allegro 27 och fick ibland en luftblåsa men det var inga problem under de 17 år som jag använde båten. Redigerad 5 Augusti , 2022 av zurdu Felstavning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser