FIATX19 164 Postad 1 Augusti , 2022 Söker utan att finna membran till matarpumpen md17c. Hittar bara komplett pump. Någon som har något tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 1 Augusti , 2022 När membranet i min wallasvärmare gick sönder började jag leta efter sådant material, det verkade vara nitril men jag hittade inget så tunt så till slut fick det bli svindyrt original. Sedan har jag upptäckt att vanliga gummihandskar ofta är av nitril och nästan gratis så det ska jag prova nästa gång. Lycka till med sökandet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FIATX19 164 Postad 1 Augusti , 2022 Till en värmare kan jag prova med nitrilhandskar men att lita på det för motorn vågar jag nog inte. Ett bra tips var det dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 1 Augusti , 2022 Jag tänker likadant, menar att man kan leta efter önskat material på oväntade ställen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser