Garpen61 12 Postad 21 Juli , 2022 Hello, Jag har en båt som väger ett ton och en float off float on trailer. Ibland, mest vid lågvatten, är det ett elände att få upp båten på trailern med vevvinschen. Om man ska sätta på en elvinsch, vilken ska man ha då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 473 Postad 24 Juli , 2022 Warn 3700 med metalldrev. Men det är inte meningen att man skall vinscha upp en båt på en sådan trailer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Garpen61 12 Postad 25 Augusti , 2022 Jag vet det, men är det lågvatten så är det Jag köpte denna i alla fall https://www.expondo.se/msw-vinsch-1590-kg-3500-lbs-inkl-brytblock-10060661?gclid=CjwKCAjwu5yYBhAjEiwAKXk_eGsah4xIHSQhphTryDSWUt4WoTEX3rdrJKk-lcGgz1jevz8PI-Z6KhoCW_wQAvD_BwE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Elegancej 24 Postad 25 Augusti , 2022 Prestandan räcker gott och väl, sen får du se om det håller. Se till att ha bra strömförsörjning och rejäla kablar det brukar vara den svagaste länken och vid minsta känslan att det är för tungt använd blocket. //Janne Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
joelfrodin 86 Postad 26 Augusti , 2022 akta bara så du inte får stävöglan i ansiktet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser