Gäst Andreas_E Postad 29 Juli , 2005 Hej. Har en stortriss mkI.Jag har märkt att mina förvaringslådor under kojplatserna fylls med vatten eftter några dagar när jag öst ur dom.. Hittar inget ställe där det kan läcka ifrån. Nån som har nåt tips? Ps. båten står på land.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tjocka_Trisse 0 Postad 29 Juli , 2005 Hej. Skänk båten till de törstande i Sahara. :-tackar TjT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Andreas Postad 29 Juli , 2005 haha jo.. låter som en bra ide .. den outtömliga vattenkällan :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seglaut 0 Postad 30 Juli , 2005 Kommer vattnet in efter regniga dagar? Kontrollera slangar och kopplingar i sittbrunns länsarna som är sammankopplad med en slang från toften. Längst bak i stuv/benplats under toften. Kontrollera även om du har mycket vatten i flyttanken. Den ska vara fylld med skum men där får plats en hel del kondelsvatten. Kontrolleras enklast genom att öppna några av pluggarna till kölbultarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Andreas_E Postad 2 Augusti , 2005 Jo det läcker in på regniga dagar. Tack så mycket för tipsen. Ska kolla igenom och se om jag kan åtgärda felet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser