Kjelle60 1 Postad 12 Juni , 2022 Citat Efter kamremsbyte på min yamaha f250 har motorlampan börjat blinka,vad kan det bero på? Den startar bra och går bra på tomgång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johannes1018 21 Postad 12 Juni , 2022 Kan bero på olika saker. Om jag inte misstar mig ska den blinka typ 1ggr sen mellanrum sedan 2ggr för felkod 12 osv. hur blinkar din? När våra motorer blinkar brukar det vara för olja som behöver fyllas på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle60 1 Postad 12 Juni , 2022 2 minuter sedan skrev Johannes1018: Kan bero på olika saker. Om jag inte misstar mig ska den blinka typ 1ggr sen mellanrum sedan 2ggr för felkod 12 osv. hur blinkar din? När våra motorer blinkar brukar det vara för olja som behöver fyllas på. Vad jag kan se på blinkningarna så verkar det blinka konstant med samma mellanrum Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kjelle60 1 Postad 12 Juni , 2022 Problemet är löst det var en kontakt till en givare som inte satt fast som den skulle 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser