beatelund 0 Postad 6 Juni , 2022 Hej! har en liten undran... köpte "ny" båt förra året och i vintras/våras fick jag bälgen bytt... Mercruicer 4,3 EFI med bravo3 drev, jag minns inte att det bubblade så här mycket förra året, bör jag vara orolig? /johan video-1654514790.mp4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybrid 27 Postad 6 Juni , 2022 Oh nej! Avgaserna ska ju ner i skäddan för att släppas ut bakom propeller. Ser ut som det fattas något. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 474 Postad 6 Juni , 2022 (redigerade) När motorn går på tomgång släpps avgaser och kylvatten ut högre upp. Två utlopp i underkant Sköld. I allafall om det är ett alfadrev. Kanske även på Bravo? Redigerad 6 Juni , 2022 av Jorgen01 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybrid 27 Postad 6 Juni , 2022 Jag får nog rätta mig själv här. Van vid VP-drev. Det som visas på videon kan vara fullt normalt. Sen att det stör mig är en helt annan sak... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonas113 6 Postad 7 Juni , 2022 Jag blev oxå undrande nör jag gick från VP280 till Alpha. Men det är som det ska, Det är kylvatten som sprutar ut genom 2 utsläpp uppe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser