jacobsent 0 Postad 3 Juni , 2022 Hej! Har en Lowrance HDS 7 kopplat till en sonic hub i min Ryds 23 Dc. Håller på att bli knäpp då jag inte hittar vart jag höjer volymen till musiken när jag har min telefon i kopplad. Det går inte höja på telefonen och hittar inget bra på google som är av nytta. Någon av er som vet vart i menyerna som man gör detta eller kan länka hur man gör ? Tack för hjälp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 704 Postad 3 Juni , 2022 (redigerade) Hade en exakt likadan kombiplotter/ekolod/radarskärm i min förra båt, men missade tydligen under alla år att man kunde spela musik på den också.... Redigerad 3 Juni , 2022 av IngemarE Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
No_jah 437 Postad 3 Juni , 2022 Jag har inte använt denna modell, men jag hittade detta om det kan var till hjälp. https://www.manualslib.com/manual/1112296/Lowrance-Hds-Gen2-Touch.html?page=113 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser