frekop 2 Postad 28 Maj , 2022 Hej, nån som vet vart jag kan köpa en svänghjulsdämpare till en 3l Mercruiser. skulle även behöva packboxen/tätningen eller vad det kallas som sitter bakom svänghjulsdämparen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 61 Postad 28 Maj , 2022 marinshopen/hansen racing kanske finns olika dämpare, motornr,bild,antalremmar kan vara bra att ha. beg är alternativ (sv dämp.) fram på motorn tänker jag.. B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frekop 2 Postad 28 Maj , 2022 tätningen tror jag att jag eventuellt hittat på drev.se, det är värre med svänghjulsdämparen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 679 Postad 28 Maj , 2022 Vad är det för fel på befintlig dämpare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frekop 2 Postad 28 Maj , 2022 den slirar lite mellan inner och ytterdel, upptäckte det när jag skulle ställa tändningen, man kan se det på dom gula markeringarna jag gjort Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser