ErlingAlbrectsen 0 Postad 23 Maj , 2022 Hej Alle, Er der en af jer, der kan hjælpe mig ved at fortælle, hvad det er for en båd min morfar ejede (i 1970´erne) (se vedhæftede fotos). Jeg er kommet frem til at det ligner en Monark - men hvilken model? Bedste Hilsner Erling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 914 Postad 23 Maj , 2022 54 minuter sedan skrev ErlingAlbrectsen: Hej Alle, Er der en af jer, der kan hjælpe mig ved at fortælle, hvad det er for en båd min morfar ejede (i 1970´erne) (se vedhæftede fotos). Jeg er kommet frem til at det ligner en Monark - men hvilken model? Bedste Hilsner Erling Det ser ut som en Monark 690 där någon byggt över sittbrunnen. https://www.sokbat.se/motordatabas/monark/690 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neptun 15 Postad 23 Maj , 2022 Det är ingen Monark troligen en Finsk båt ev. Capella 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 210 Postad 24 Maj , 2022 Det ser ut som Karlö 28 Gå in på länken, där finns lite info om båtarna. 1 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser