Anders_Gbg 1 Postad 13 Maj , 2022 Någon som har tips på var man kan hyra in hjälp med polering/vaxning och bottenmålning i Göteborgsområdet? Handlar om en 33 fots segelbåt. Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Georg_Ohm 4 840 Postad 13 Maj , 2022 5 timmar sedan skrev Anders_Gbg: Någon som har tips på var man kan hyra in hjälp med polering/vaxning och bottenmålning i Göteborgsområdet? Handlar om en 33 fots segelbåt. Anders Kanske ”Pensionärspoolen” eller vad nu sådana företag heter… Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 13 Maj , 2022 Finns ofta lappar uppsatta på ”anslagstavlan” i de olika hamnarna om hjälp mot ersättning av vårrustning. Kör runt och kolla. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Anders_Gbg 1 Postad 14 Maj , 2022 15 hours ago, Georg_Ohm said: Kanske ”Pensionärspoolen” eller vad nu sådana företag heter… Har funderat på dom men har även sett mycket negativa omdömen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Anders_Gbg 1 Postad 14 Maj , 2022 6 hours ago, pseudonym said: Finns ofta lappar uppsatta på ”anslagstavlan” i de olika hamnarna om hjälp mot ersättning av vårrustning. Kör runt och kolla. Problemet är att jag inte befinner mig i området just nu, det är därför jag behöver hjälp😃 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Någon som har tips på var man kan hyra in hjälp med polering/vaxning och bottenmålning i Göteborgsområdet?
Handlar om en 33 fots segelbåt.
Anders
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser