rydsbat 2 Postad 19 April , 2022 Hej Har en Mercury 90hk från 95 tvåtakt där jag inte kan höja handgasen på reglaget mer än enligt bild. Någon som vet vad som kan vara fel? Rör sig ingenting under motorkåpan så misstänker att den inte gasar något. alla tips mottages tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 968 Postad 19 April , 2022 3 timmar sedan skrev rydsbat: Hej Har en Mercury 90hk från 95 tvåtakt där jag inte kan höja handgasen på reglaget mer än enligt bild. Någon som vet vad som kan vara fel? Rör sig ingenting under motorkåpan så misstänker att den inte gasar något. alla tips mottages tack Lossa reglaget och kolla om nåt har hoppat loss. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rydsbat 2 Postad 19 April , 2022 Känner ju att vajern tar stopp så att säga, tvärstopp när jag höjt handgasen enligt ovan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 968 Postad 19 April , 2022 3 timmar sedan skrev rydsbat: Känner ju att vajern tar stopp så att säga, tvärstopp när jag höjt handgasen enligt ovan Om motorn gasar som den ska med stora spaken så borde ju felet ligga i reglaget och handgasen! Ta loss och kolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rydsbat 2 Postad 19 April , 2022 Okej det är sant, ska kolla vid tillfälle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser