Martin_Haggstrom 42 Postad 22 April , 2022 22 minuter sedan skrev Georg_Ohm: 😀 Ja då ser vi fram emot en ny elektrisk följetong…. Klippa eller ej det är frågan, se till att du har en bra kraftavbitare…😇 Hahaha ja garanterat… har lärt mig så otroligt mycket från er så kommer pinpa på med dumma frågor.. ”är det ok att såga av bränsleröret o skarva det till andra sidan” o liknande 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 22 April , 2022 36 minuter sedan skrev Martin_Haggstrom: Hahaha ja garanterat… har lärt mig så otroligt mycket från er så kommer pinpa på med dumma frågor.. ”är det ok att såga av bränsleröret o skarva det till andra sidan” o liknande Om du har möjlighet kan du ju titta på hur det ser ut i likadana båtar. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan_sjobjorn 212 Postad 7 Maj , 2022 Fick lite fart efter din tråd på det där med att täta luckor. Hittade en passande d-list och passade på att byta på alla luckor. På själva luckan för batterierna la jag även till en plattlist som jag hade på hyllan- hoppas det funkar bättre med tätning nu. över batteripolerna tog jag en bit armerad gummislang jag hade över och klippte upp och buntade fast. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 7 Maj , 2022 Snyggt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser