Davidenoknilsen 0 Postad 12 April , 2022 Hei. Jeg undrer om noen har målene på et centerboard til en Flipper Jolle ? Jeg mistet mitt da jeg kullseilte ifjor, og må anskaffe et nytt. Evt. om noen vet om hvor jeg kan få skaffe dette? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 542 Postad 12 April , 2022 Ordnade ett centerbord genom att mäta på ett annat och beställde en al-skiva som jag sedan skar till i rätt mått. Har inte måtten tillgängliga nu dock. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Davidenoknilsen 0 Postad 13 April , 2022 19 timmar sedan skrev Davidenoknilsen: Hei. Jeg undrer om noen har målene på et centerboard til en Flipper Jolle ? Jeg mistet mitt da jeg kullseilte ifjor, og må anskaffe et nytt. Evt. om noen vet om hvor jeg kan få skaffe dette? Er det noen som har mål på centerbord eller evt. tegninger på et slikt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Davidenoknilsen 0 Postad 13 April , 2022 16 timmar sedan skrev ChristerN: Ordnade ett centerbord genom att mäta på ett annat och beställde en al-skiva som jag sedan skar till i rätt mått. Har inte måtten tillgängliga nu dock. Hei. Mitt problem er at jeg ikke har centerbord som jeg kan måle ut ifra. - skulle gjerne hatt måtten på et slikt - om det er noen som har tegninger og sender til meg hadde det vært toppen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 13 April , 2022 Centerbord och roder: 6 mm aluminium, max 50x100 respektive 25x75 cm 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser