kurran 0 Postad 12 Mars , 2022 Hej har ett växelhus som behöver åtgärdas innan sommaren . Dels byte av impeller samt misstänker jag att det är något fel i växeln, metallbitar sitter i magntpluggen) finns det någon som plockat upp dessa drev och har en sprängskiss över? Jag ha plockat isär en hel del olika drev men det här går jag bet på.h Hittar inte delningen på växelstaget. Har letat nere vid vattenpumpen men där sitter det bara en tänings damask. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 980 Postad 12 Mars , 2022 1 timme sedan skrev kurran: Hej har ett växelhus som behöver åtgärdas innan sommaren . Dels byte av impeller samt misstänker jag att det är något fel i växeln, metallbitar sitter i magntpluggen) finns det någon som plockat upp dessa drev och har en sprängskiss över? Jag ha plockat isär en hel del olika drev men det här går jag bet på.h Hittar inte delningen på växelstaget. Har letat nere vid vattenpumpen men där sitter det bara en tänings damask. Delningen kan sitta uppe vid motorn typ mellan förgasaren och motorklumpen. Det förekommer även delningar mitt på riggen innanför någon gummiplugg. Vet inte hur det är på din motor. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser