stavhammar 313 Postad 14 Mars , 2022 11 timmar sedan skrev McLasse: Tidigare hade även jag Dölj. Det känns lite som en behörighetsgrej och jag har PM:at Stavhammar om det. Vem vet, jag kanske inte är betrodd med en egen Dölj...😩 Hej Har tittat på det och svarat i PM. //stavhammar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 14 Mars , 2022 Hej @IngemarE @skippeer Vi kör med Invisible Captcha (Google reCapthcha V3) Email-verifiering där kontot och då mailadressen måste verifieras Spam Defense från IPB. Spam Defense kontollerar IP-nummer, land, domän, email och diverse blacklists ger en score från 1-4. 1 är helt ok och resten behöver manuell hantering. 4 ger en automatisk banning vilket funkar. Och eftersom dessa indier är i farten nu så har jag slagit på Admin godkännande för nya konton som slipper igenom ovan nämnda skydd. Har fångat upp 4 indiska konton idag fram till 11:00 Ha en trevlig måndag. 4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
McLasse 706 Postad 14 Mars , 2022 14 timmar sedan skrev Mackey: Skumt, jag får dölja inlägg. @stavhammar var in och gjorde nånting magiskt så nu kan även jag dölja mina inlägg! 🙈 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser