Weme 1 Postad 7 Mars , 2022 Min Storfidra Veronicas sidoventiler har gummilister som har åldrats och blivit otätt. Jag har tyvärr inte hittat info hur tjock glaset och plasten kan vara. finns där någon som kanske vet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 582 Postad 12 Mars , 2022 Du kan ju ta ut ett glas och mät, de ska ju ändå ut om du ska byta listen🙂 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 582 Postad 12 Mars , 2022 Off topic: uppdaterar för att försöka trycka bort massa reklaminlägg som dränker MG. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 582 Postad 12 Mars , 2022 Off topic: uppdaterar för att försöka trycka bort massa reklaminlägg som dränker MG. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Weme 1 Postad 12 Mars , 2022 (redigerade) Laser avstandsmätare och en tape på insidan gav mig svaret för glaset, kvarstår plastmaterialets dimension och problemet att hitta rätt tätningsprofil.. Redigerad 12 Mars , 2022 av Weme Padstavning 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 582 Postad 12 Mars , 2022 Smart🙂 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser