Inspector 3 Postad 1 Mars , 2022 Hej! ny här forumet. Har en undran om någon vet vad detta är för tillverkare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 1 Mars , 2022 Borde finnas någon mer märkning på den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inspector 3 Postad 1 Mars , 2022 Nä inte vad jag har kunnat se. Googlat lite men inte hittat något än Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 834 Postad 1 Mars , 2022 Det står ju TX på den runda gaveln som sannolikt döljer hydraulpumpens motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 1 Mars , 2022 2 minuter sedan skrev Georg_Ohm: Det står ju TX på den runda gaveln som sannolikt döljer hydraulpumpens motor. Hur kan du se det? Jag får det inte till TX. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 164 Postad 1 Mars , 2022 Kan löna sig att ta en ny bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 834 Postad 1 Mars , 2022 34 minuter sedan skrev Kane: Hur kan du se det? Jag får det inte till TX. 1 minut sedan skrev Hybro: Kan löna sig att ta en ny bild. Jag känner igen logotypen, men den är uppochnervänd. Ett stiliserat ”TX” med en våglinje under. Men ta en ny bild, så får väl jag kapitulera om jag har fel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
buzzer 27 Postad 1 Mars , 2022 Tillverkare som redan nämnts av @Georg_Ohm : TX Controls. Här är en tidigare tråd för samma modell 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 976 Postad 1 Mars , 2022 24 minuter sedan skrev Georg_Ohm: Jag känner igen logotypen, men den är uppochnervänd. Ett stiliserat ”TX” med en våglinje under. Men ta en ny bild, så får väl jag kapitulera om jag har fel. Behövs inte med buzzers bilder. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inspector 3 Postad 1 Mars , 2022 Tack kan vara den intresserad av att hitta någon manual ang. Kabel märkningen. Ska ersätta Vippbrytare med mente marin display. Tyckte inte färgerna stämde med 2 alternativ i mente marins manual. Ska kravla runt lite bättre imorgon och undersöka närmare. Tack 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Inspector 3 Postad 14 Mars , 2022 Fick ordning på det. Tx var det. Tackar 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 531 Postad 14 Mars , 2022 4 timmar sedan skrev Inspector: Fick ordning på det. Tx var det. Tackar Alltid kul med återkoppling i en tråd som lösts! 👍 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser