marcuszalitis 0 Postad 17 Februari , 2022 (redigerade) Hejsan. Jag har hittat en båt vid våran vik som är övergiven och vad jag vet polisanmäld för miljöförstöring. Och jag funderar på att eventuellt höra av mig till polisen och kolla om jag får ta hand om den och försöka reparera den. Men jag har inte lyckats hitta någon typskylt om märke på båten. Är det någon som vet direkt vad det är för båt? Tackar för hjälp! Redigerad 17 Februari , 2022 av marcuszalitis Fixat till trasiga bilder i mitt inlägg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 973 Postad 17 Februari , 2022 Fixa till bilderna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 493 Postad 17 Februari , 2022 37 minuter sedan skrev marcuszalitis: Hejsan. Jag har hittat en båt vid våran vik som är övergiven och vad jag vet polisanmäld för miljöförstöring. Och jag funderar på att eventuellt höra av mig till polisen och kolla om jag får ta hand om den och försöka reparera den. Men jag har inte lyckats hitta någon typskylt om IMG_2595.HEICmärke på båten. Är det någon som vet direkt vad det är för båt? Gör om bilden/bilderna till img och ganska små, typ 500k så går det att lägga in dem här. Tror nämligen inte att Apples heic-format tas emot av plattformen. På PC brukar jag ta Irfanview för att göra om bilderna. Gratis och snabb. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marcuszalitis 0 Postad 17 Februari , 2022 17 minuter sedan skrev ChristerN: Gör om bilden/bilderna till img och ganska små, typ 500k så går det att lägga in dem här. Tror nämligen inte att Apples heic-format tas emot av plattformen. På PC brukar jag ta Irfanview för att göra om bilderna. Gratis och snabb. Tack så mycket . Ah jag hittade en online konverterare till jpg. Lustigt dock att apples heic format inte går att spara om ordentligt till jpg utan att man måste använda konverterare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patrikflink 777 Postad 17 Februari , 2022 1 timme sedan skrev marcuszalitis: Hejsan. Jag har hittat en båt vid våran vik som är övergiven och vad jag vet polisanmäld för miljöförstöring. Och jag funderar på att eventuellt höra av mig till polisen och kolla om jag får ta hand om den och försöka reparera den. Men jag har inte lyckats hitta någon typskylt om märke på båten. Är det någon som vet direkt vad det är för båt? Tackar för hjälp! Ser faktiskt ut som en tidig amerikanare. Gissningsvis en 80-90 tal Searay eller Bayliner. Pulpit ej original iallafall och ser ut som att det är ett vasst skrov. Gå ombord och ta lite foton. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Boanjohan 576 Postad 18 Februari , 2022 Tycker layouten på färgerna tyder på en Wellcraft men känner inte igen själva modellen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser