Aberg81 0 Postad 16 Februari , 2022 Hur lossar man struren på aq170. Lossat bultarna med den lossar bara 1 cm sen går det inte mer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 16 Februari , 2022 Om du menar hur du får loss struten från motorn, så är det nog bara att knycka till så ska det lossna. På svänghjulet sitter en grej som ser ut ungefär som splines i en kopplingslamell på en bil. Jag tror du har lite rost och smuts där som tar emot bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 16 Februari , 2022 Sähär ser det ut i struten. Det finns inget som kan ta emot, utom skyddsplåten, den måste skruvas loss, förstås, annars fastnar den i svänghjulet. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Aberg81 0 Postad 16 Februari , 2022 Då är det inte konstigt att jag i te får loss den när plåten sitter kvar haha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kronvik 167 Postad 16 Februari , 2022 Perfekt, då kunde jag hjälpa Vad bra! Lycka till med resten av jobbet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser