Gäst Micke Postad 26 April , 2003 Jag har nyss inhandlat en st corall 23, någon som vet var denna är byggd? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Micke Postad 30 April , 2003 Någon som vet nån bra sida om corall 23? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Martin Thulin Postad 30 April , 2003 Hej Micke! Jag har ägt en corall 23 från -76.Den är byggd utanför Kungälv och dom byggde visst fem båtar med olika inredningar.Min hade en liten flybrigde där man stack ner fötterna i ruffen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst micke i trollhättan Postad 3 Februari , 2004 jag har också inhandlat en corall23 skulle vara kul om nån viste nån bra sida om dessa båtar då skulle jag bli glad ........ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Kenjo Postad 8 Mars , 2004 Haha din tröllhätte bo brygg segla till sommaren eller :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst pinnen Postad 18 Mars , 2004 du är la go din bus gubbe :x-mas: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst peter Postad 18 Mars , 2004 Hej. Martin thulin. Den båt du beskriver har ej någon flybrigde längre . Men för övrigt hel nöjd med denna båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst mikael olsson Postad 14 April , 2004 arvika i värmland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mankan 1 Postad 28 Juli , 2004 Hej Jag har en som är byggd i piteå 1967-68 det sitter för märvarande en mercruiser 225a i den ,men ska bytas till 260 nästa vecka.Gammla motorn verkar ha gjort sitt och behöver en renovering Vad har ni för motorer i era? prestanda? mvh magnus 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Stare Postad 2 September , 2004 Jag har kollat på en corall 27 med akter cabin,någon som vet nåt om denna båt priser?,någon som har bilder eller annan information? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MickelMadDoe 0 Postad 6 Januari , 2007 har en corall 23 med en aq170 (b30)den gör ca:18-20 knop med en rejäl hemlängtan å vind i ryggen, march fart ca 12-14 knop skulle behöva en v8! (ganska gammal tråd de hä hehe) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lirare 0 Postad 17 Maj , 2007 Ja du tror du har nåt i tanken eller så för det har jag haft och då den kvävde sig själv,har en exakt likadan och min gör mellan 25-30knop efter jag rengjort Hela bensin systemet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Veglarn Postad 17 Maj , 2007 Jag ägde en tidigare, en corall 23. I den satt det en 280 hkr chrysler med hollyförgasare. Toppade 43 knop, kul men dyrt. Det är en väldigt fin båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ace 0 Postad 7 Januari , 2018 På 2004-07-28 på 13:12, mankan säger: Hej Jag har en som är byggd i piteå 1967-68 det sitter för märvarande en mercruiser 225a i den ,men ska bytas till 260 nästa vecka.Gammla motorn verkar ha gjort sitt och behöver en renovering Vad har ni för motorer i era? prestanda? mvh magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser