felicia1 1 Postad 19 Januari , 2022 Hej.Har Bennett trimplan i min båt. pumpen går men trimplanen går inte ner., någon som kan veta vad som kan vara fel mvh Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IngemarE 3 631 Postad 19 Januari , 2022 Har du tillräckligt med olja ? Går pumpen åt rätt håll ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 20 Januari , 2022 Ja det har jag.Hur skall jag kolla detta om den går åt rätt hållk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 209 Postad 20 Januari , 2022 Har trimplanen fungerat tidigare? Om ja, har du gjort något som skulle kunna påverka funktionen sen trimplanen fungerade? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 27 Januari , 2022 2022-01-20 vid 20:40 skrev Makro: Har trimplanen fungerat tidigare? Om ja, har du gjort något som skulle kunna påverka funktionen sen trimplanen fungerade? Nej ingenting. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 27 Januari , 2022 10 minuter sedan skrev felicia1: Nej ingenting. Det var två frågor ställda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 27 Januari , 2022 2022-01-20 vid 20:40 skrev Makro: Har trimplanen fungerat tidigare? Om ja, har du gjort något som skulle kunna påverka funktionen sen trimplanen fungerade? Nej ingenting. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
felicia1 1 Postad 27 Januari , 2022 Hej igen.ja dom har fungerat . Och nej jag har inte gjort något. Mvh Roger.W Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser