kaviar1 0 Postad 19 Januari , 2022 Hej Söker en kabel till Garmin GPSMAP 292. Finns inte i Garmins sortiment längre. Kanske någon har en liggandes. Betalar såklart ett skäligt pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 115 Postad 19 Januari , 2022 Hur ser en sådan ut? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaviar1 0 Postad 19 Januari , 2022 En svart gummikabel (ca 2 m) innehållande 10st "trådar" varav två (+ och -) är tjockare. I ena änden är trådarna lösa. I andra änden är det en rund honkontakt med 18 hål, 10 av dem är stiftade de andra tomma. 25 mm diameter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaviar1 0 Postad 19 Januari , 2022 Är bara plus och minus jag använder men kontakten in till plottern måste ju passa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
condmaster 15 Postad 19 Januari , 2022 Köp denna så får du kabel och en extra plotter.. https://www.blocket.se/annons/stockholm/garmin_gps_map_298/99008862 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 115 Postad 19 Januari , 2022 5 timmar sedan skrev kaviar1: En svart gummikabel (ca 2 m) innehållande 10st "trådar" varav två (+ och -) är tjockare. I ena änden är trådarna lösa. I andra änden är det en rund honkontakt med 18 hål, 10 av dem är stiftade de andra tomma. 25 mm diameter. Ok, hade den på äldre gps. Då har jag inte denna sorten liggade längre. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaviar1 0 Postad 20 Januari , 2022 Tack för visat intresse hittills, har ju fått ett förslag till lösning nu men om det finns någon som säljer enbart kabeln är jag intresserad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nilsg 1 Postad 20 Januari , 2022 Ska kolla i båtskjulet , har några kablar liggandes kanske någon passar återkommer i morgon Gunnar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nilsg 1 Postad 20 Januari , 2022 2022-01-19 vid 13:20 skrev kaviar1: Hej Söker en kabel till Garmin GPSMAP 292. Finns inte i Garmins sortiment längre. Kanske någon har en liggandes. Betalar såklart ett skäligt pris. Kollar I morgon Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nilsg 1 Postad 21 Januari , 2022 Tyvärr var de kablar jag har är alla med mindre anslutningen sorry hoppas det löser sig Gunnar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaviar1 0 Postad 21 Januari , 2022 Tack för besväret Nilsg, jag letar vidare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser