ancora 0 Postad 15 Januari , 2022 Hej Letar efter en Delta 17 som på bilden Ring 0707173677 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 16 Januari , 2022 Jag letar efter en duglig kvinna, men precis som du så är det fel forum att göra detta i. Här ställer man frågor om båtar och problem därtill. Båtar KÖPER man i @köpochsälj”. Det hade sett om du läste igenom forumreglerna innan! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ancora 0 Postad 25 Mars , 2022 (redigerade) 2022-01-16 vid 09:39 skrev pseudonym: Jag letar efter en duglig kvinna, men precis som du så är det fel forum att göra detta i. Här ställer man frågor om båtar och problem därtill. Båtar KÖPER man i @köpochsälj”. Det hade sett om du läste igenom forumreglerna innan! Ja det vet jag! Och det kan ju vara så att någon har denna båt på tomten och meckar men vill egentligen bli av med den, så för att nå ut till så många som möjligt tyckte jag att det var ok att fråga i maringuiden, det är ju en båtfråga och har svårt att se kopplingen med en kvinna! Redigerad 25 Mars , 2022 av ancora Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 25 Mars , 2022 34 minuter sedan skrev ancora: Ja det vet jag! Och det kan ju vara så att någon har denna båt på tomten och meckar men vill egentligen bli av med den, så för att nå ut till så många som möjligt tyckte jag att det var ok att fråga i maringuiden, det är ju en båtfråga och har svårt att se kopplingen med en kvinna! Du tyckte det var ok, men forumreglerna säger något annat. Håll dig till dom så blir alla glada. Annonsera i köpochsälj, hur svårt kan det vara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jorgen01 475 Postad 25 Mars , 2022 (redigerade) Förstår inte varför trådskaparen inte kan få slänga ur sig denna fråga. Chansen att hitta en båt blir ju större ju fler han når. Det är ju betydligt mer och värre skit som behandlas i motorbåtssnack. Det är ju en ganska unik båt och ingen dussinvara. Framförallt behöver han ju inte få en skrapa för detta. Redigerad 25 Mars , 2022 av Jorgen01 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 25 Mars , 2022 Testade att googla; den här är inte markerad som såld ännu. Finns på Facebook. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser