Jonaslatt 50 Postad 10 Januari , 2022 Har bytt packningarna på de fyra kylarrören som går ner i avgaslimpan. Men hur sitter de fast egentligen. Trycker man bara ner de i hoppas de inte lossar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 10 Januari , 2022 Där fram sitter röret fast i termostathuset. Längre bak ska det sitta en klammer, nr 36 och 37 på bilden. Delarna har utgått för länge sedan, så man får hitta på något själv. Till exempel två gummiklammer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonaslatt 50 Postad 11 Januari , 2022 Du glömde nog att bifoga en bild. Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 552 Postad 11 Januari , 2022 Här kommer bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
timmyhellberg 21 Postad 14 Januari , 2022 (redigerade) Jag köpte dessa i 22mm och satte i dom två befintliga gängade hålan i limpan. https://www.biltema.se/bygg/vvs/rorinstallationer/rortillbehor/klamsvep-6-st-2000022268 Redigerad 14 Januari , 2022 av timmyhellberg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
TVR_gbg 8 Postad 14 Januari , 2022 Jag har likadana på min. Sitter med en distans ner mot pinnskruvarna. Har fungerat i ett antal år nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser