Pyttis 2 Postad 26 November , 2021 Blev ju med båt hum men vad är det för motor ? båten är en Fevik 21 ålder okänd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 26 November , 2021 Grå färg brukar tyda på en Yanmar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pyttis 2 Postad 26 November , 2021 51 minuter sedan skrev pseudonym: Grå färg brukar tyda på en Yanmar. Hej Okej men hur hittar jag vad det är för Yanmar MVH Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 1 947 Postad 26 November , 2021 20 minuter sedan skrev Pyttis: - - - hur hittar jag vad det är för Yanmar MVH Jag gissar på att det är en Yanmar 1GM10 Bläddra runt på nätet efter bilder på den o jämför med din motor så tror jag att du känner igen den. Det finns både en-, två- och trecylindriga motorer i samma familj o många delar är desamma till alla storlekarna på GM-motorerna. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pyttis 2 Postad 26 November , 2021 3 timmar sedan skrev Lintott: Jag gissar på att det är en Yanmar 1GM10 Bläddra runt på nätet efter bilder på den o jämför med din motor så tror jag att du känner igen den. Det finns både en-, två- och trecylindriga motorer i samma familj o många delar är desamma till alla storlekarna på GM-motorerna. å tusen tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser