Pyttis 2 Postad 25 November , 2021 vad kan dom här va till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 171 Postad 25 November , 2021 Parasollhållare? Brukar köra med GB-glass parasoll, när jag ligger i nån utehamn. Sitter det likadana på andra sidan, så kanske det varit en eller flera bågar att tillfälligt montera. Till sittbrunnskapell, Bimini eller liknande. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 556 Postad 25 November , 2021 Ser väldigt lika ut som mina spöhållare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Georg_Ohm 4 840 Postad 25 November , 2021 Till Scottys Downriggers spöhållare. Alltså grejer man har när man trollingfiskar. Fästat finns i några olika modeller, för flushmontage, infällt, utanpåliggande och för att klämma om ett rör. 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 556 Postad 26 November , 2021 (redigerade) 11 timmar sedan skrev Georg_Ohm: Alltså grejer man har när man trollingfiskar. Jag har mina spön i hållarna när jag åker mellan gädd-vassarna 😉 Redigerad 26 November , 2021 av ChristerN 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser