mollax 1 Postad 30 Oktober , 2021 Mitt båthus har i år invaderats av myggor. Någon som har bra tips och trix, att hålla borta mygg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Kane 974 Postad 30 Oktober , 2021 Nu? Var i landet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 mollax 1 Postad 31 Oktober , 2021 9 timmar sedan skrev Kane: Nu? Var i landet? Östhammar.. Inser att problemet snart är över för i år, men vill vara förberedd inför våren.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 208 Postad 31 Oktober , 2021 Jag har ibland en del mygg i båthuset på hösten, men inga på våren. Det finns ju en del olika sorters mygg… har därför aldrig bekymrat mig om det; är inte i båthuset så mycket på hösten. Båten ligger i Stockholm (…som om det hade med saken att göra 🙂) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 mollax 1 Postad 31 Oktober , 2021 Testar med tjära idag.. Nice doft Mitt mål är att vara klar med båten till årsskiftet, för att kunna njuta av våren. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mitt båthus har i år invaderats av myggor.
Någon som har bra tips och trix, att hålla borta mygg.
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser