raol 2 364 Postad 20 Oktober , 2021 Det var väl en fullkomligt okontroversiell tråd? Om den är bortmodererad, vad har då hänt på några inlägg från en så positiv och oskyldig start? 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 151 Postad 21 Oktober , 2021 (redigerade) Ja... Nu känner jag mig kränkt 😇 Skrev tydligt OT .... BT om nåt som for iväg. Kanske var anledningen? Fast jag skrev tidigt på kvällen, och vet inte om någon postat efter mig. Finns väl nån som kan ge en förklaring... Kanske att mod inte har segelbåt? Redigerad 21 Oktober , 2021 av Hybro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 500 Postad 21 Oktober , 2021 10 timmar sedan skrev raol: Det var väl en fullkomligt okontroversiell tråd? Om den är bortmodererad, vad har då hänt på några inlägg från en så positiv och oskyldig start? Inte vanligt vad jag vet att trådar helt försvinner så här måste Admin ha gjort något tycker jag. Jag rapporterar ditt inlägg så får vi se vad som händer 🤔 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 Oktober , 2021 Hej Jag har ingen aning om vad som hänt med den tråden. Har inte fått in någon rapport eller liknande. Ha någon en aning om var den skulle vara (om den fanns då) eller någon fras eller ord som är någorlunda ovanligt. Undersöker i loggarna och återkommer. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 Oktober , 2021 Har kollat upp detta och har komit fram till att det är trådstartaren som dolt tråden. Vet inte om det var meningen @Solkatten Det går ju att redigera sina inlägg/trådar i 2 timmar. MEN visste inte att det var inställt så att man kan dölja trådar med svar i. Skall undersöka detta vidare. //stavhammar 3 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 500 Postad 22 Oktober , 2021 52 minuter sedan skrev stavhammar: Har inte fått in någon rapport eller liknande. Fungerar inte rapporteringsfunktionen heller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 313 Postad 22 Oktober , 2021 3 timmar sedan skrev ChristerN: Fungerar inte rapporteringsfunktionen heller? Jo då. Jag fick rapportering från dig när du rapporterad tråden och även denna så det är OK. //stavhammar 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser