timtrutta 0 Postad 27 September , 2021 Hej Är inte så hemma på wallasvärmare så min fråga är....då jag nyss köpt båt så...står det"cleaning" i displayen.... Jo jag fattar, men vad är det jag behöver göra och är det krångligt🥴 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 210 Postad 27 September , 2021 Har den display måste det vara någon riktigt modern Wallas men de ser väl ungefär desamma ut invändigt som tidigare? Av meddelandet att döma så kanske värmaren skulle behöva tas isär för att sota brännkammaren och eventuellt byta duk och eller glödstift. Det finns både instruktioner och Wallas egen video att finna på nätet om hur detta går till och är man hyfsat händig så löser man det. På Wllas sida finns även manualer med sprängskisser och beskrivningar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
timtrutta 0 Postad 1 Oktober , 2021 Tack snälla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Makro 1 210 Postad 1 Oktober , 2021 Här kan du leta vidare om du inte redan hittat infon. https://wallas.fi/index.php?id=41 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 61 Postad 1 Oktober , 2021 säkert inte relevant men tänk om.. cleaning på vp hemma låser displayen så man kan rengöra den (displayen) B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser