Gäst Mats Dellgren Postad 21 Juli , 2005 Bröt sönder propellern till vindmätaren Silva 4400. Slut hos Silva. Finns det reservdelar någon annan stans? Hälsningar Mats Dellgren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
andreascarlsson 0 Postad 26 Juli , 2005 Är det slut eller har Silva slutat tillverka reservdelarna? I alla fall. Ring runt och kolla med alla som säljer Silva. Själv fick jag beskedet att reservdelen inte fanns. Men när jag kollade med Raymarin så fanns den. Jag fick ett artikelnummer som jag gick med till Bryggan och fick grejerna efter en vecka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mats Postad 3 Augusti , 2005 Delarna finns ej mer i lager. Ingen tillverkning. Det är bara att ringa runt och se om det finns restpartier. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
permat 0 Postad 4 Augusti , 2005 Prova att smälta ihop dina trasiga delar.Använd en tändare och smält plasten.För sedan ihop delarna och vänta tills det svalnat blir som nytt. (Om nu den är av plast.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser