Gå till innehåll
onsdag 22 januari 2025
Gäst rikard

FUGAWI ????

Rekommendera Poster

Gäst rikard

Hjälp nån som använder fugawi? Hur ställer man in nautiska mil istället för km.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag använder Fugawi och gillar deras PC programvara men inte deras palm version. Någon som vet en bättre version för palm? Finns det över huvud taget eller är det bara Fugawi fortfarande som har en sådan programvara?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Jimmy

Jag har Fugawi 3,0 i datorn, hur gör jag för att få över det till Palmen? Hur skickar jag över kartor från datorn till Palmen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För att kommunicera med en Palm eller PDA måste man ha rätt version av Fugawi, vilken version det är vet jag inte. Har du rätt version så startar du programmet i Pc´n väljer rubriken Verktyg under denna väljer du Installera PocketPC Applikationsfiler.. . Då skall du få över programvaran. För att få över sjökorten väljer du rubriken Gå Till under den väljer du PDA Bibliotek, där kan du välja vilka sjökort du vill kopiera över till PDA´n.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oziexplorer fungerar utmärkt! Till skillnad mot Fugawi byts korten automatiskt då man kommer in på ett nytt. Finns att ladda ner från www.oziexplorer.com

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gå gärna med i klubben [GRÖN]Datornavigering [/GRÖN]här på maringuiden. Där finns alla som håller på med navigering mha pc och/eller pda. Bra källa till kunskap! /mvh N

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hur gör man för att komma med där? Jag frågade om medlemsskap för flera veckor sedan men inget hört...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...