Gäst rikard Postad 20 Juli , 2005 Hjälp nån som använder fugawi? Hur ställer man in nautiska mil istället för km. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
baging 0 Postad 20 Juli , 2005 Anpassa --> Inställningar --> Enhet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EastSide 0 Postad 22 Juli , 2005 Jag använder Fugawi och gillar deras PC programvara men inte deras palm version. Någon som vet en bättre version för palm? Finns det över huvud taget eller är det bara Fugawi fortfarande som har en sådan programvara? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chucken 0 Postad 22 Juli , 2005 Har du testat ozi? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EastSide 0 Postad 22 Juli , 2005 nope, var hittar jag det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jimmy Postad 23 Juli , 2005 Jag har Fugawi 3,0 i datorn, hur gör jag för att få över det till Palmen? Hur skickar jag över kartor från datorn till Palmen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
US64 0 Postad 23 Juli , 2005 För att kommunicera med en Palm eller PDA måste man ha rätt version av Fugawi, vilken version det är vet jag inte. Har du rätt version så startar du programmet i Pc´n väljer rubriken Verktyg under denna väljer du Installera PocketPC Applikationsfiler.. . Då skall du få över programvaran. För att få över sjökorten väljer du rubriken Gå Till under den väljer du PDA Bibliotek, där kan du välja vilka sjökort du vill kopiera över till PDA´n. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alsson 0 Postad 23 Juli , 2005 Oziexplorer fungerar utmärkt! Till skillnad mot Fugawi byts korten automatiskt då man kommer in på ett nytt. Finns att ladda ner från www.oziexplorer.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stangen 0 Postad 23 Juli , 2005 Gå gärna med i klubben [GRÖN]Datornavigering [/GRÖN]här på maringuiden. Där finns alla som håller på med navigering mha pc och/eller pda. Bra källa till kunskap! /mvh N Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kim_Possible 0 Postad 23 Juli , 2005 Hur gör man för att komma med där? Jag frågade om medlemsskap för flera veckor sedan men inget hört... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser