Gäst rookie Postad 20 Juli , 2005 Hej, har stött på ett litet problem, det är så att jag fått tagit hand om en gammal Vator, och nu är detså att det är en ful citron gul färg målad ovanför vattenlinjen på utsidan av båten om ni fattar. Men jag vill ju att den ska vara som den lite [ORANGE]varmgula alt orangegul[/ORANGE] istället men det verkar som om det är stört omöjligt att få tag i en annan gul båtfärg än en citrongul, då undrar jag om ni vet om det finns nån båtbutik som blandar färger efter önskemål.. eller möjligtvis vart man kan köpa varmgul/orangegul båtfärg.. altså inte bottenfärg utan färgen ovanför vattenlinjen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allanxx 0 Postad 22 Juni , 2020 On 7/20/2005 at 5:24 PM, Guest rookie said: Hej, har stött på ett litet problem, det är så att jag fått tagit hand om en gammal Vator, och nu är detså att det är en ful citron gul färg målad ovanför vattenlinjen på utsidan av båten om ni fattar. Men jag vill ju att den ska vara som den lite [ORANGE]varmgula alt orangegul[/ORANGE] istället men det verkar som om det är stört omöjligt att få tag i en annan gul båtfärg än en citrongul, då undrar jag om ni vet om det finns nån båtbutik som blandar färger efter önskemål.. eller möjligtvis vart man kan köpa varmgul/orangegul båtfärg.. altså inte bottenfärg utan färgen ovanför vattenlinjen Jag undrar samma sak???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
D2swe 0 Postad 15 April , 2022 2020-06-22 vid 13:37 skrev Allanxx: Jag undrar samma sak???? RAL 1007 är färgkoden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser