tqvil 1 Postad 23 Augusti , 2021 Hej! Har köpt en båt med en Yamaha F40 från 2009 som saknar instrument i panelen. Någon som vet var det finns att beställa och hur det kopplas in? Hade varit bra att se trimvinkel och varvtal etc. Tack på förhand! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kane 974 Postad 23 Augusti , 2021 Det krävs en del prylar så det kommer att kosta en del. Exempel på delar i en installation; Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tqvil 1 Postad 23 Augusti , 2021 Tack för svar! Ser ut som att jag får klara mig utan. :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
touchwood 120 Postad 23 Augusti , 2021 Kan finnas beg på blocket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Johannes1018 21 Postad 23 Augusti , 2021 11 timmar sedan skrev tqvil: Hej! Har köpt en båt med en Yamaha F40 från 2009 som saknar instrument i panelen. Någon som vet var det finns att beställa och hur det kopplas in? Hade varit bra att se trimvinkel och varvtal etc. Tack på förhand! Hej, jag har en del över från mina båtar. skicka ett meddelande så ser vi vad jag har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser