lidfors 8 Postad 9 Augusti , 2021 Skall köpa autopilot till min Maxi 108. och behöver lite input. tittar runt på olika lösningar/märken och "alla "har den bästa mjuk och hårdvaran . Skall självklart var en som styr på hjärtstocken.men skiljer det något reellt på dom olika märkena/mjukvarorna. har idag en nyinköppt nätverksplotter från garmin så kompatibilitet till denna samt vindinstrumenten. är ett krav. men det verkar inte vara ett problem med något märke. den autopilot de lutar åt är (Flotec .Autopilotpaket AP47SM) är det någon annat märke / lösning som är påtagligt bättre? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 118 Postad 9 Augusti , 2021 Flotec finns väl inte längre trots att hemsidan finns kvar? Själv valde jag Garmins, alla mina instrument är Garmin, till min motorbåt dock med den hydralpumpen som Flotec rekommenderade till min hydralstyrning. Har fungerat jättebra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lidfors 8 Postad 9 Augusti , 2021 ajaj det var inte bra. Det blir att till att börja om då. Men frågan kvarstår ,skillnad mellan märkena i prestanda. Båten är tänkt att bli vårat hem under många år och det jag undrar över är väl igentligen om dom skiljer sig något i svåra förhållanden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser