Nanabush 0 Postad 1 Augusti , 2021 Har köpt en Herwa 16 som jag kapat bort hardtopen på. Jag vill kapa bort hela övre "skrovet" men jag vet inte om jag har kunskaperna att förstärka akterspegeln så att den kan ta en 50hk. Alternativet är att behålla bakre delen av överdelen men det blir så fult. Någon som har en bra idé? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 501 Postad 1 Augusti , 2021 Att tänka på är att överbyggnaden stabiliserar själva skrovet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nanabush 0 Postad 1 Augusti , 2021 ja precis. Jag har ju tänkt bygga en del saker som stabiliserar skrovet som till exempel kastdäck och bänkar i aktern m.m. Även nytt golv. Det är akterspegelns stabilitet som är mitt stora problem Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nanabush 0 Postad 1 Augusti , 2021 är det vita bygget som sitter under det gröna original eller något som någon ägare byggt tror ni? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser