Roger_J 0 Postad 27 Juli , 2021 Sitter och funderar på en båt med 20DP drev. Hur är dessa? Vad jag förstår finns inte trimfunktionen. Hur funkar det för er som har dom? om vi säger att man ska in på grunt vatten och behöver hissa det en bit! går det ens att göra det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 61 Postad 27 Juli , 2021 280.. kolla att det fungerar på köpexet . men det är svårt att bromsa med backen då drevet inte är låst i trimmat läge. om jag kommer ihåg rätt. slitstarkt drev 280 i alla fall dp tror jag var ombyggnad ? B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ksa65 3 Postad 28 Juli , 2021 mitt 280 duopropp drev har ingen trimmfunktion. däremot har den drevlytf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 61 Postad 28 Juli , 2021 precis så, drevlyft funktionen då, : när drevet är lyft kör man med lägsta fart framåt annars trycks drevet nedåt pga slirfunktion i drevlyften . hissa går inte inte som utbordare som hissas ett pinnhål B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser