Matiasl 2 Postad 26 Juli , 2021 (redigerade) Hej,  Har Ă€gt en Ryds 510 GTS sen början pĂ„ Juni och har redan börjat snegla pĂ„ en större med övernattningsmöjligheter. Har blivit ganska förtjust i en Ryds DC 23. Har frĂ„gat runt lite och verkar vara tvĂ„ lĂ€ger.   - Vill Ă„ka bekvĂ€mt för dagsturer och ibland fiske men Ă€ven kunna ligga ute med sambo och en spĂ€dis nĂ„n helg hĂ€r och dĂ€r.  Rent spontant sĂ„ kanske den Ă€r lite för liten, men vill samtidigt vill jag inte att det skall sticka upp för mycket i pris. Kanske om nĂ„gra Ă„r dĂ„ jag har laddat pĂ„ hjĂ€rnan med mer erfarenhet och inser att det inte bara Ă€r en förĂ€lskelsefas vi befinner oss i    Har du erfarenheter av en Ryds DC 23? Andra modeller i samma prisklass? Tips?  För övrigt sĂ„ Ă€r den lille vĂ€ldigt enkel. Inga problem alls Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Hon sover mestadels. Ibland vaknar hon och skrattar innan det Ă€r dags att nana igen. SĂ„ rent spontant sĂ„ tror jag inte att en Ryds 23 DC skulle vara för liten för att âsovaâ. Men vad vet jag?  Trevlig vecka och alla tankar samt tips mottages mer Ă€n gĂ€rna.   Redigerad 26 Juli , 2021 av Matiasl Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser
Freez 126 Postad 26 Juli , 2021 Kör en Ryds 23:a frĂ„n 2011 och Ă€r grymt nöjd. Gjorde resan frĂ„n Ryds 568 för nĂ„gra Ă„r sedan. Sedan vill man ju alltid ha en större bĂ„tđ men men..  Inga problem att sova tvĂ„ vuxna och ett litet barn. NĂ€r hon blir större kan ni bĂ€dda soldynan i aktersoffan.  NĂ„gra tips: Om du har plĂ„nbok vĂ€lj en Ă„rsmodell 2010 och framĂ„t som har den nya instrumenteringen mm. Extra badplattformen Ă€r guld vĂ€rd. SolbĂ€dden vill man ha, köp till om den inte finns med bĂ„ten. Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser
Matiasl 2 Postad 28 Juli , 2021 Tack för input đ  Dela detta inlĂ€gg LĂ€nk till inlĂ€gg Dela pĂ„ andra webbplatser