Jarramas 2 Postad 15 Juli , 2021 Någon som vet vad detta är för modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peka67 167 Postad 15 Juli , 2021 (redigerade) Ska genast bekänna att jag aldrig sett denna båtmodell. Efter lite grubblande och letande så är jag ganska övertygad om att båten på bilden är en Belliure 40. De exemplar som jag tittat på skiljer sig åt lite, vilket inte gör saken lättare. Redigerad 15 Juli , 2021 av Peka67 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jarramas 2 Postad 15 Juli , 2021 Du kan ha rätt där, bra letat. Just nu ligger den i Björlanda, heter Elder och kommer från Göteborg. Trodde ett tag att det kanske kunde vara en One Off typ Långedrag. Ägarna var inte ombord annars hade jag frågat. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peka67 167 Postad 15 Juli , 2021 1 timme sedan skrev Jarramas: Du kan ha rätt där, bra letat. Tack, om du träffar ägarna så skriv en rad och berätta om det var rätt båtmodell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser