Coco 0 Postad 8 Juli , 2021 Hej! Min GPS söker satellit. Den är från 2006. Har funkat perfekt tills 2 dagar sedan. Vad kan det vara? Någon som vet? Karin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 678 Postad 8 Juli , 2021 Batteriet till minnet är slut. Går att byta om man är lite händig. Det går i regel att få igång den med en så kallad kallstart. Men det tar en stund för den att hitta satelliterna efter det. Håll inne quit samtidigt som du trycker på on. Då får du upp en ny meny, kommer inte ihåg hur det ser ut där. Men du får kolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mange249 491 Postad 8 Juli , 2021 Jag har en 172c och på den håller man in page + röda on-knappen tills första rutan kommer upp för att väja auto locate. Min började med detta för 2-3 år sedan och behöver auto locate för att komma igång om den inte används på mer än några veckor... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 678 Postad 8 Juli , 2021 4 minuter sedan skrev Mange249: Jag har en 172c och på den håller man in page + röda on-knappen tills första rutan kommer upp för att väja auto locate. Min började med detta för 2-3 år sedan och behöver auto locate för att komma igång om den inte används på mer än några veckor... Just det, så var det. Då slipper man göra om inställningarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser