Stoltan 0 Postad 4 Juli , 2021 Irriterat mig på trasig list som blivit spröd med åren. Rev bort den gamla innan jag tittat efter en ny. Så nu undrar jag om någon vet vart man kan köpa ny vit list i L-profil. ca 25x25mm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 513 Postad 5 Juli , 2021 Välkommen till MG! Svaret är alltid kuntze.se när det gäller olika lister och diverse gummi- och plastprodukter. Har de inte själva det du söker så vet de ofta var du kan hitta det. Lycka till! Mackey 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kojak77 22 Postad 5 Juli , 2021 Söker exakt samma list till min Bella 620 DC, har även tänkt att vända mig till Kuntze men inte tagit tag i det ännu. Var vänlig och posta här om du hittar en lämplig list, annars gör jag det när jag skall fixa det i höst efter upptagning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stoltan 0 Postad 11 Juli , 2021 Sålde båten idag utan list. 😀 Är nu ute efter en 6+ m DC eller BR. Bella, Uttern, Finnmaster eller Yamarin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser