Skuten 18 Postad 20 Juni , 2021 I blandaren i sittbrunnens dusch sitter denna del som verkar sprucken och som jag misstänker vara orsaken till den droppande läckan. Den vita i mitten. Var får man tag en sådan reservdel? Eller är det special? Eller kan man täta den så att det håller? Den är ju konstant trycksatt inifrån av vattnet så det kanske blir svårt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bemek 61 Postad 20 Juni , 2021 hej tror jag har mittdelen begagnad . köpte ny armatur i våras fler får svara bra att veta var.. B ps bt minsta oringar passar på axeln Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skuten 18 Postad 22 Juni , 2021 On 6/20/2021 at 11:16 PM, bemek said: hej tror jag har mittdelen begagnad . köpte ny armatur i våras fler får svara bra att veta var.. B ps bt minsta oringar passar på axeln Okej, är du intresserad av att sälja den i så fall? PM? Eller någon som tror att det kan funka med någon fogmassa? vilken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser