Brisor 0 Postad 15 Juni , 2021 hejsa jeg har købt denne båd men kan ikke finde ud af hvem der har lavet den kan i måske hjælpe vil jeg blive rigtig glad .😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marina16GT 13 Postad 15 Juni , 2021 Du har köpt denna båt? Men vet inte vem som byggt den? Du vill ha reda på märke? Har jag fattat rätt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brisor 0 Postad 15 Juni , 2021 Det er korrekt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brisor 0 Postad 18 Juni , 2021 hejsa Jag har köpt den här båten men kan inte ta reda på vem som producerade den och möjligen modell. der står bm 680 på siden .Jag menar att det är svenskt .😉😉😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stelben 18 Postad 18 Juni , 2021 26 minuter sedan skrev Brisor: hejsa Jag har köpt den här båten men kan inte ta reda på vem som producerade den och möjligen modell. der står bm 680 på siden .Jag menar att det är svenskt .😉😉😉 Vet inget om dom men tror företaget hette Blekinge marin. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marina16GT 13 Postad 18 Juni , 2021 2 timmar sedan skrev Brisor: hejsa Jag har köpt den här båten men kan inte ta reda på vem som producerade den och möjligen modell. der står bm 680 på siden .Jag menar att det är svenskt .😉😉😉 Finns det INGEN skylt med serienummer eller modelnummer.NÅGONSTANS? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Brisor 0 Postad 18 Juni , 2021 5 minuter sedan skrev Marina16GT: Finns det INGEN skylt med serienummer eller modelnummer.NÅGONSTANS? Nej jeg har ikke kunne finde det nogen steder ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser