seb_m 3 Postad 23 Maj , 2021 Hej! Det verkar som om trim/tilt-relät är kört på min 2015 Evinrude E-TEC E50DSLAGA. Går alltid upp, men krånglar ner. Får köra helt upp och studsa lite innan den går ner, ibland. För det mesta funkar den bra. Är dock rädd att vintern gjort den än sämre och man vill ju inte bli sittande på en kobbe med en motor som inte går ner... Har någon erfarenhet av att själv byta, eller vad verkstad tar för detta? Googling ger att den verkar gå att köpa för 1.700-3.000kr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
touchwood 122 Postad 23 Maj , 2021 Vimlar av dom på Ebay finns även på Amazon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seb_m 3 Postad 23 Maj , 2021 Tack, men nu var det ju erfarenheten jag sökte, inte produkten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
touchwood 122 Postad 23 Maj , 2021 Jag trodde du ville byta relät. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
seb_m 3 Postad 23 Maj , 2021 Japp, och just därför frågade jag efter erfarenheter av det. Googla kan jag göra själv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
touchwood 122 Postad 23 Maj , 2021 Jamen ursäkta då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Squidward 17 Postad 24 Maj , 2021 Den videon delar med sig jättemycket erfarenhet tycker jag. Jag får erfarenhet bara av att titta på den...😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser